Bijna is het zover! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Piet Laan - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Piet Laan - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: pietvanderlaan

Blijf op de hoogte en volg Piet

24 Oktober 2011 | Nederland, Hoorn

Nog een paar dagen. En dan is het vertrek. Het visum is binnen. En mooie grote postzegel er bij in het paspoort met daarop een postzegel van mijzelf.
Momenteel is het in Bangkok erg nat. Overstromingen en er is zelfs een vliegveld moeilijk bereikbaar. Hoe het er uitziet dat zie ik zaterdag middag wel. En het vliegveld Suvarnabhumi zal wel bereikbaar zijn. Een overnachting ergens vlakbij het vliegveld en zondagmorgen doorvliegen naar Yangoon. De plannen daar? Heel ruw geschetst en ook afhankelijk van het hoe snel ik uit Yangoon door kan reizen is het plan als volgt. De eerste optie is om zo snel mogelijk door te gaan naar Thazi. Vliegen of met de trein, afhankelijk van prijs en uiteraard de mogelijkheid een plek te krijgen. Van daaruit is de bedoeling een aantal dagen rond het Inle meer te dwalen. Vervolgens Mandalay met de bezienswaardigheden in die regio en aansluitend naar Bagan met de bezienswaardigheden aldaar. Afhankelijk van de tijd die dit kost is het plan weer terug te reizen naar Yangoon en met stops onderweg te reizen naar Mawlamyine.
En of het deze route wordt of dat de route volkomen anders uit gaat zien dat laat ik van de situatie en de mogelijkheden ter plaatse afhangen. Eén ding staat vast. Ik ga Myanmar bezoeken.

Nog een paar nachten slapen!!

• 24 Oktober 2011 - 19:28

Yvonne Top:

Piet, ik wil je een vakantie toewensen, zoals je em in je hoofd hebt uitgestippeld! Heel veel lekker eten onderweg, beginnend op Schiphol met je uitsmijter :-)! Die vlaamse friet van zaterdag heeft je lichaam dan alweer verlaten, maar zal dus vervangen worden door alle lokale lekkernijen. Wel oppassen he, want je weet maar nooit wat ze je voorschotelen. nou nog even de sales versterken en dan zaterdag is het Goodbey en dan gelukkig voor ons weer Hello. Heel veel plezier.
    gr Yvonne

• 24 Oktober 2011 - 20:30

Mira Klinkenberg:

Piet, een hele fijne vakantie toegewenst en uiteraard ben ik enorm nieuwsgierig hoe ook dit jaar je reis weer gaat verlopen! Ik zie je reisverslagen wel weer tegemoet. Doe voorzichtig en geniet ervan. Mira

• 25 Oktober 2011 - 16:57

Linda:

Veel plezier en doe voorzichtig!!! Maar ik laat nog wel wat horen voor vrijdag :-)

x Linda

• 27 Oktober 2011 - 20:18

Leny:

Veel plezier op je vakantie. Je wordt alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ookk namens Ilona Mireille en Esther.Groetjes Leny.

• 28 Oktober 2011 - 12:44

Dina:

Een hele fijne, veilige vakantie toegewenst. En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag,

Groetjes, Dina