In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet Laan - WaarBenJij.nu In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet Laan - WaarBenJij.nu

In Bangkok

Door: pietvanderlaan

Blijf op de hoogte en volg Piet

29 Oktober 2011 | Thailand, Bangkok

Vrijdagavond 28 oktober vanuit het werk rechtstreeks door naar Schiphol. Een vlucht van Quantas uitgevoerd door British Airways. Hetzelfde vanaf London naar Bangkok. In de lucht is het rustig en ik heb geloof ik zeker 5 uur kunnen dommelen. Af en toe even wakker en dan weer wegzeilen. Lokale tijd 15.15 is de landing op het vliegveld van Bangkok. Het stuk door de douane, de bagage ophalen en een ticket vinden gaat echt heel snel. En omdat ik voor deze nacht in Bangkok al iets geboekt heb ben ik om een uur of 4 al in het hotel. Even een snel sms naar Nederland om te melden dat ik veilig ben aangekomen. In Bangkok, het stuk wat ik heb gezien is het echt helemaal droog.

Op de kamer even een douche, even dommelen en even de rugzak wat herpakken wat ik heb nu geen fleece trui en geen jack nodig in de heerlijke lome tropische hitte.
Rond half 7 in het hotelletje ook wat eten en daar staat een televisie waar voortdurend beelden zijn over Thailand. EN er is echt iets aan de hand hier. Water, water en nog eens water en veel trieste boeren, en andere mensen die in een moeilijk parket verkeren.

Ook weer even lekker gegeten. Op de vroeg of ik mijn eten spicy wilde hebben kon ik het niet laten om ja te zeggen. En toen ik de maaltijd at dacht ik meteen.. Oh my god, waarom nou. Dat zal wel even vreugde geven aan mijn poeperoosje de komende dagen.

Dadelijk naar de kamer en dan tussen 8 en 9 slapen. Ik ben helemaal op en morgenvroeg om 4 uur word ik weer gewekt omdat ik dan doorvlieg naar mijn bestemming. Myanmar! Ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat!!

• 30 Oktober 2011 - 18:11

Yvonne Top:

Piet: van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik zal morgen even met de van Gerven lijst rondgaan :-)! Goede vlucht naar Myanmar, en we horen je wel weer.
    gr
    Yvonne

• 30 Oktober 2011 - 18:46

Mireille:

Van harte gefeliciteerd!!! Heb een mooie reis, geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhalen!

Groetjes Mireille

• 30 Oktober 2011 - 19:36

Han En Map:

Hallo Piet,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens Bagor en Dibbes.
    Fijn dat je een goede reis gehad hebt en door kan vliegen naar Myanmar.
    Geniet er verder van.

• 30 Oktober 2011 - 20:18

Marcel M:

Gefeliciteerd piet,
    Ben benieuwd wat je gaat tegenkomen tijdens je reis

Marcel

• 31 Oktober 2011 - 19:12

Mira Klinkenberg:

Piet,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker genieten en we horen weer snel van je.

Grtjs,
    Mira